Forældresamarbejde

Vi er dagligt i dialog med alle forældre om deres barns dag, men tiden kan godt være knap i afleverings og afhentningssituationen, og derfor er i forældre altid velkommen til at sende stuen en besked i Aula, hvis der er noget i har brug for en snak om, så kan vi bedre finde tid til jer. Ca. 3 måneder efter start i institutionen inviteres i til en trivselssamtale, og ved overgangen fra vuggestue til børnehave, afholder vi en overleveringssamtale hvor i som forældre deltager sammen med en medarbejder fra vuggestuen, og en medarbejder fra den kommende børnehavegruppe. I løbet af institutionslivet indkalder vi jer måske til en trivselssamtale. Det betyder ikke at jeres barn ikke er i trivsel, tværtimod, så betyder det at vi måske undre os over noget eller er nysgerrige på jeres barn, og gerne vil i dialog med jer forældre. Vi kommer til at kende jeres børn rigtigt godt, men det vil altid være jer der kender dem bedst, og derfor vil vi altid tale med jer om jeres børns udvikling og trivsel.